ІІ семестр 2022-2023 навчального року
10.05.2023
Дистанційна робота
Тема. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.
Завдання 1. Перегляньте навчальну презентацію
Завдання 2. Зверніть увагу на хронологію фактів про ВІЛ-інфекцію та СНІД.
1987 рік – в Україні зареєстровані перші шість випадків ВІЛ-інфікування срердед громадян країни та 75 випадків серед іноземців. В Україні створено мережу кабінетів довіри з обстеження і консультування на ВІЛ/СНІД.
1988 рік – 1 перше грудня оголошено Всесвітнім Днем Боротьби зі СНІДом. Зареєстровано першу смерть від СНІДу в Україні.
1990 рік – в Україні створено мережу СНІД-центрів.
1991 рік – в Україні прийнято перший Закон «Про запобігання захворюванню на СНІД та соціальний захист населення». Цього року Франком Муром створено символ всесвітнього антиСНІДівського руху у вигляді червоної стрічки.
1992 рік – прийнято першу програму профілактики ВІЛ-інфекції та захворювання на СНІД.
1995 рік – в Україні поширення ВІЛ-інфекції/СНІД набуло епідемічного характеру, зареєстровано 1490 випадків інфікування за рік; прийнята друга програма з профілактики ВІЛ-інфекції /СНІД.
1999 рік – в Укаїни прийнято третю програму з профілактики ВІЛ-інфекції /СНІДу.
2001 рік - в Укаїни прийнято четверту програму з профілактики ВІЛ-інфекції /СНІДу. Уперше проведено спеціальну сесію ООН з проблем СНІДу.
2014 рік – в Україні прийнято Закон про затвердження Загально-державної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки.
Завдання 3.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5255299
26.04.2023
Дистанційна робота
Самостійна робота
Завдання 1. Виконайте тести, перейшовши за покликанням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9399791
Завдання 2. Попрацюй з картками, перейшовши за покликанням
https://learningapps.org/4178503
Результат із виконаним завданням (скриншот) надіслати до 20.00 (26..04) приватним повідомленням!
19.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків.
Завдання 1. Перегляньте відео про наркотичну залежність.
Завдання 2.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3780485
Завдання 3. Створити рекламу здорового способу життя.
12.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків.
Завдання 1. Перегляньте відео.
Завдання 2. Перегляньте тематичну презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-narkotichna-zalezhnist-ta-kriminalna-vidpovidalnist-160369.html
Завдання 3. Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9324740
Завдання 4. Написати "Лист однолітку" за наведеним початком ("Якщо хоча б раз пропонували наркотик, а ти відмовився, - це свідчить про...")
05.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернет залежність.
Завдання 1. Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-vpliv-komerciyno-reklami-na-zdorov-ya-komp-yuterna-igrova-ta-internet--zalezhnist-294211.html
Завдання 2. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=vAlioX7I1_Y
Завдання 3. Прочитайте навчальний матеріал, оформіть конспект на основі прочитаного https://7osnovuzdorkzzso1.blogspot.com/p/4.html.
22.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Хвороби цивілізації(неінфекційні захворювання). Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.
Завдання 1. Перегляньте навчальну презентацію https://naurok.com.ua/hvorobi-civilizaci-socialni-chinniki-riziku-hvorob-civilizaci-profilaktika-sercevo-sudinnih-onkologichnih-zahvoryuvan-diabetu-ozhirinnya-vpliv-komerciyno-reklami-na-zdorov-234222.html; відеоурок
Завдання 2. Прочитайте, запишіть у зошити.
Правила профілактики хвороб цивілізації:
• займайтеся фізичними вправами щодня;
• підтримуйте нормальний режим праці та відпочинку;
• дотримуйтеся помірності в їжі, підтримуйте нормальну вагу тіла;
• не піддавайтеся руйнівній дії негативних емоцій;
• пам’ятайте, що освіта й інтелектуальна активність сприятливо впливають на здоров’я, тому завантажуйте мозок інтелектуальними заняттями.
Завдання 3. Дайте відповіді на запитання за темою уроку.
1. Чому виникають хвороби цивілізації?
2. Чи можна попереджати хвороби цивілізації?
3. Що ви знаєте про чинники алергії?
4. Що ви знаєте про профілактику серцево-судинних, онкологічних захворювань, ожиріння?
5. Якої шкоди завдає брак руху? Що таке ожиріння?
6. Доведіть, що нормальний режим праці та відпочинку є профілактикою хвороб цивілізації.
7. Що називають хворобами способу життя? Як ці хвороби пов’язані з хворобами цивілізації?
8. Чому алергічні захворювання стали такими поширеними?
Завдання 4. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8501250
15.03.2023
Дистанційна робота
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Виконати такі практичні завдання.
10.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді. Клініки, дружні для молоді.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2.
Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9378541
Завдання 3. Запишіть у зошити та запам'ятайте.
01.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»
Завдання 1. Виконати тести, перейшовши за покликанням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8274407.
Зробити скриншот із результатом тестування, надіслати у Вайбер приватним повідомленням.
Завдання 2.Розробити пам’ятку «Якщо відстав від своєї групи на екскурсії у чужому місті та не маєш мобільного зв’язку».
22.02.2023
Дистанційна робота
Тема. Конфлікти і здоров’я. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Запишіть інформацію, розміщену на слайдах, у зошити та та запам'ятайте її.
Завдання 3.
Вправа «Яблучко і черв’ячок»
Сядьте зручніше, заплющте очі і уявіть на хвилину, ніби Ви – яблуко. Стигле, соковите, красиве, ароматне, наливне яблучко, яке мальовничо висить на гілочці. Всі милуються Вами, захоплюються. Раптом звідки не візьмись, підповзає до Вас черв’як. І каже: «Зараз я тебе буду їсти!» Що б Ви відповіли черв’яку? Розплющте очі і запишіть свою відповідь.
Завдання 4. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5427853
15.02.2023
Дистанційна робота
Тема. Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях.
Завдання 1. Перегляньте відео із даної теми.
Запитання
Завдання 2. Дайте відповіді на такі запитання.
1. Що таке стрес?
2. Назви види стресу.
Схарактеризуй їх.
3. Назви симптоми
стресу.
4. Якою буває
реакція людини на стрес? Від чого вона залежить?
5. Коли стрес
буває корисним для здоров’я?
6. Як хронічний
стрес впливає на здоров’я?
Завдання 3. Перепишіть опорну схему в зошит.
Завдання 4. Запишіть поради «Швидка допомога в разі стресів»
Переключення
уваги |
Раптове
перенесення уваги з об’єкта думки, що хвилює, на інший |
|
Самопідбадьорювання |
Самопідтримка з метою зміцнення віри в
себе, у свій успіх у роботі |
|
Самонаказ |
Наказ
самому собі на дії в екстремальних, напружених ситуаціях |
|
Самопереконання |
Аргументована дискусія із самим собою,
з доказами про здатність самостійно регулювати свої психічні стани та
поведінку в колективі |
|
Самонавіювання |
Психотерапевтичний
метод, який дає змогу за допомогою власних слів знімати нервове напруження,
робити психічну розрядку |
|
Аутогенний тренінг |
Система прийомів свідомої психічної
саморегуляції людини |
|
08.02.2023
Дистанційна робота
Тема. Ознаки психологічної рівноваги. Стрес і здоров’я.
Завдання 1. Перегляньте презентацію, перейшовши за покликанням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-stres-i-zdorova-527161.html
Завдання 2. Перегляньте відеоурок
Завдання 3. Вправа «Сенкан»
Скласти вірш із п’яти рядків до слова – стрес.
1-й рядок –
іменник (стрес),
2-й рядок – два
прикметники,
3-й рядок – три
дієслова,
4-й рядок –
речення,
5-й рядок –
синонім чи антонім до слова стрес.
Завдання 4. Проаналізувати життєву ситуацію
Уявімо таку ситуацію. У школі ви посварилися з найкращим другом та ще й отримали погану оцінку за контрольну роботу. Ви вирішили не розказувати про це вдома, щоб не засмучувати батьків. Але щойно ви переступили поріг оселі, як мама запитала, що трапилося?
- Чи відомі вам такі випадки?
- Як мама здогадалася про ваш настрій?
- Які емоції переповнювали вас у цей момент?
- Чи стало вам легше на душі після розмови з мамою?
- Чи маємо ми співпереживати та співчувати іншим людям?
- Чи всі ви здатні без втрати здоров’я переживати неприємності?
Завдання 5. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6929727
01.02.23
Дистанційна робота
Тема. Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Перегляньте відео "Чому емоції впливають на наше здоров'я"
Відчуття — найпростіші психічні явища, що виникають у результаті подразнення органів чуттів та збудження відповідних центрів мозку. Відчуття повідомляють про властивості навколишнього світу і внутрішній стан організму.
Емоції — швидкоплинні переживання, підсвідома експрес-оцінка відчуттів. Ця оцінка не завжди правильна і потребує перевірки. Наприклад, можна злякатися тіні на стіні, а потім збагнути, що це лише тінь від жакета. Емоції можуть бути викликані не лише реальними, а й уявними подіями. Той, хто побував у ДТП, ще довго переживає неприємні емоції, згадуючи про це.
Почуття — стійкі емоційні ставлення. Формуються довше і зазвичай не зникають миттєво. Можна образитися на друга, що він не зателефонував (емоція), але не перестати любити його (почуття).
Завдання 3.
Проаналізуйте ситуації.
1) На день народження батьки подарували вам телефон, про який ви давно мріяли. Виберіть спосіб висловлювання почуттів.
А Ви кричите: «Ура! Я мріяв (мріяла) саме про такі' й подарунок!» — і цілуєте батьків.
Б Ви кажете: «Я мріяв (мріяла) саме про такий подарунок! Дякую!»
В Ви подякували за подарунок і побігли в іншу кімнату йогорозглядати.
Г Запропонуйте свій варіант.
2) Ви сподівалися, що на день народження батьки подарують вам телефон, але отримали в подарунок м'яку іграшку, яка вам не дуже подобається. Виберіть спосіб висловлювання почуттів.
А Ви мовчки берете подарунок і йдете в іншу кімнату.
Б Ви говорите: «Мені не подобається цей подарунок. Заберіть його».
В Ви чемно дякуєте, не показуючи розчарування.
Г Запропонуйте свій варіант.
Запропонуйте для аналізу свою ситуацію і варіанти висловлювання почуттів у ній.
Завдання 4.
Скласти «рецепт хорошого настрою»;
25 січня
Дистанційна робота
Тема. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.
Завдання 1. Перегляньте навчальну презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-umovi-uspishnogo-navchannya-uminnya-efektivnogo-navchannya-rozvitok-spriynyattya-uvagi-pam-yati-tvorchih-zdibnostey-216915.html.
Запишіть у зошити :
- види уваги;
- види та процеси пам'яті;
- рівні здібностей;
- складові уміння вчитись;
- умови ефективного навчання.
Завдання 2. Скласти перелік переваг "Користь від знань із...(математики, літератури, біології тошо).
Завдання 3. (додатково). Написати есе "Секрет мого успіху"
18 січня
Дистанційна робота
Тема. Життєві цінності і здоров'я.
Завдання1. Перегляньте презентацію за покликанням https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ossnov-zdorov-ya-cinnosti-i-yakist-zhittya-46821.html
Завдання 2. Технологія «Мозковий штурм».
Що для є вас важливим в житті?
Що ви хочете змінити в собі?
Чим ви найбільше пишаєтесь?
Коли ви відчували себе найщасливішим?
Візьміть аркуш паперу і напишіть ваші особисті цінності.
Завдання 3. Прочитайте притчу.
Приходить до батька молода донечка і говорить: – Батько, я втомилася, у мене таке важке життя, такі труднощі і проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил …
Що мені робити? Проте замість відповіді батько поставив на вогонь три однакових каструлі з водою. В одну кинув моркву, в іншу поклав яйце, а в третю насипав зерна кави. Через деякий час він вийняв з води моркву, яйце і налив у чашку каву.
- Що змінилося? – Запитав він свою дочку. - Яйце і морква зварились, а зерна кави розчинилися у воді, – відповіла вона. - Ні, доню моя, це лише на перший погляд так…. Подивися – тверда морква, побувавши в кип‘ятку, стала м‘якою і вразливою. Рідке яйце стало твердим. Зовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однакових несприятливих умов – кип’ятку. Так і люди – сильні зовні можуть розклеїтись і стати слабкими там, де крихкі і ніжні лише тверднуть і міцніють. - А кава? - Це найцікавіше. Зерна кави повністю розчинилися в новому ворожому оточенні і змінили його – перетворили окріп в чудовий ароматний напій. Є особливі люди, які не змінюються в силу обставин – вони змінюють обставини і перетворюють їх на щось нове і прекрасне, отримуючи користь і знання в даній ситуації …
Як ви вважаєте, на що саме звернув увагу доньки батько?
Що саме вас вразило в цій притчі?
І пам’ятайте, що найголовніша цінність - це життя. А життя - це можливість і виклик, обов’язок і родина, та інші випробування. Життя – прекрасне , бо це наше життя!
Завдання 4. Розв'язування ситуаційної задачі
«Група підлітків після відвідування ЗD-кінотеатру зайшла в автобус. Вони почали голосно обмінюватись враженнями, кидатися залишками попкорну. Пасажири спробували зробити зауваження. Підлітки відреагували бурхливо».
- Чи спостерігали ви схожі явища коли-небудь?
-У якій ролі ви б хотіли опинитися: пасажира чи підлітка?
-Дайте поради хуліганам від імені пасажирів.
- Яка модель поведінки пасажирів буде доречною в цій ситуації?
-Поміркуйте, як зробити зауваження підліткам, щоб вони припинили погано поводитися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий