ІІ семестр 2022-2023 навчального року
10.05.2023
Дистанційна робота
Тема. Земля – наш спільний дім.
Завдання 1. Уважно перегляньте відеоурок.
Завдання 2.
Перегляньте навчальну презентацію
https://vseosvita.ua/library/tema-zemla-nas-spilnij-dim-den-zemli-273381.html
Завдання 3. Підготуйте малюнок на тему "Земля - наш спільний дім".
Завдання 4. Напишіть по два докази на захист таких тверджень:
1. «Я люблю свою планету, тому що вона особлива».
2. «Я відповідальний за майбутнє своєї планети».
3. «Мене турбує доля всього живого на Землі».
4. «Найголовніший обов’язок людства — зберегти Землю придатною для життя».
Завдання 5. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9267364
26.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Відпочинок на природі.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2.
Словесне малювання.
— Пригадайте свій найкращий відпочинок на природі.
Розкажіть:
·
де це було;
·
з ким ви відпочивали;
·
що вам найбільше запам’яталося?
Завдання 3.
Виготовити буклет, що наглядно ілюструє правила безпечної поведінки на природі.
Завдання 4. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3039447
19.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Стихійні лиха.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2.
Заповнити таблицю
Зима |
Весна |
Літо |
Осінь |
Не залежать від пори року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Снігопад, зсуви, ожеледиця, хуртовина, повінь, ранній льодостав, зливи, град, гроза та блискавка, пожежі, селі, землетрус.
Завдання 3.
Знайти повідомлення про стихійні
лиха.
Завдання 4. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5678284
12.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Безпека надворі.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Переглянь навчальну презентацію https://vseosvita.ua/library/bezpeka-nadvori-nebezpecni-misca-povedinka-z-neznajomcami-250453.html
Завдання 3. Разом із батьками складіть правила, що допоможуть вам убезпечитися від небезпек на дворі.
Завдання 4. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9504211
04.04.2023
Дистанційна робота
Тема. Безпека вдома.
Завдання 1. Переглянь навчальну презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-bezpeka-vdoma-131222.html, відеоурок
22.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Дії під час пожежі.
Завдання 1. Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-di-pri-pozhezhi-232973.html
Завдання 2. Подивіться відеоурок та запам'ятайте навчальний матеріал.
Завдання 3. Причини виникнення пожеж.
1.Несправність або неправильна експлуатація електричних приладів, газових приладів.
2.Вмикання в одну розетку кількох побутових приладів великої потужності.
3.Розігрівання фарб, лаків на відкритому вогні.
4.Сушіння речей над газовою плитою.
5.Користування саморобними електрогірляндами для ялинки, запалювання бенгальських вогнів поблизу хвої.
6.Використання легкозаймистих маскарадних костюмів з паперу, марлі, вати.
7.Несправна або залишена без догляду побутова електротехніка.
8.Необережне поводження з вогнем(паління у ліжку, відкритий вогонь).
9.Ігри дітей із сірниками, запальничками, вогнем.
10.Удари блискавки.
11.Несправність електропроводки.
12.Захаращення горищ, підсобних приміщень, сходових майданчиків, підвалів.
13.Зберігання на балконах, у гаражах пально-мастильних матеріалів і легкозаймистих речовин.
14.Розпилення різних речовин, балончиків поблизу відкритого вогню (лаки, фарби, дезодоранти тощо).
15.Викидання з вікон недопалків.
16.Неправильне використання піротехніки.
Завдання 4. Підготуйте малюнок на протипожежну тематику.
Завдання 5.
Утвори і запиши речення, з’єднавши правильно ліву та праву частини.
Для розваги і для гри |
а не в лісі, а ні в хаті. |
Не розпалюй сам багаття, |
умикати нам не слід. |
З грубки жару не беріть |
то вимкни всі електроприлади. |
Плитку, праску |
це небезпечно. |
Коли йдеш з квартири, |
користуйся ліхтариком. |
Не грайся з вогнем - |
жар в собі вогонь таїть. |
Не грайся запальничкою, |
сірників ти не бери. |
Завдання 6.
Виконати тести із вивченої теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8079005
14.03.23
Дистанційна робота
Тема. Профілактика пожеж.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Опрацюйте параграф 24 за електронним підручником.
Завдання 3. Назвіть дії, які можуть призвести до пожежі.
Сушити одяг над газовою плитою
Користуватися лише справними електроприладами
Залишати увімкнену праску без нагляду
Розпалювати багаття в лісі, у парку
Вимикати з розетки всі електроприлади (окрім холодильника) перед виходом з дому
Завдання 4. Напишіть, чому не можна спалювати опале листя.
Завдання 5. Записати в зошит причини виникнення пожежі .
Причини виникнення пожежі:
1. Недбале поводження з вогнем.
2. Недбале поводження з газо- та електроприладами.
3. Куріння в нетверезому стані.
4. Ігри дітей із сірниками.
5. Аварії на підприємствах.
6. Природні явища.
Завдання 6.
Написати оповідання (4-5 речень) за такими опорними словами: вітер, картопля, хлопчаки, вогнище, сіно, загорілося, копиця, розбігалися, помітили, прибігали, дим, швидко, погасили, пекли.
10.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Спілкування з однолітками.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
Завдання 2. Прочитайте та запам'ятайте.
Завдання 3. Скласти словесний портрет ідеального друга або подруги і записати в зошиті.
Завдання 4. Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3780898
01.03.2023
Дистанційна робота
Тема. Спілкування з дорослими.
Завдання 1. Уважно перегляньте навчальну презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-10-spilkuvannya-z-doroslimi-5-klas-nush-vzhr-310182.html
Завдання 2. Прослухай урок https://www.youtube.com/watch?v=9SkOOZ3RZn8
Завдання 3.
Завдання 4.
Завдання 5.
22 лютого
Дистанційна робота
Тема. Як відстояти себе.
Завдання 1. Прочитайте параграф 21 за електронним підручником.
Завдання 2. Опрацюйте матеріал на с. 165–167 про відповідний тип поведінки та підготуйте про один із них повідомлення.
Завдання 3. Виконати "Мозаїку завдань до теми" на с.168 (письмово)
Завдання 4. Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3057218
15 лютого
Дистанційна робота
Тема. Умови ефективного спілкування.
Завдання 1. Перегляньте відеоурок.
а) Оленка пропускає багато уроків. Дівчинка допомагає мамі доглядати молодшого братика, бо тато багато працює і часто не буває вдома.
- Чи порушуються права Оленкі? Які саме?
б) У Михайлика дуже суворі батьки. Хлопчик частенько приходить до школи з синцями. Він нікому не говорить про це і не показує синці. Його друг хоче звернутися за допомогою к шкільному психологу.
-Що ти порадиш Михайлику? Обґрунтуйте свою думку.
Завдання 3.
Завдання 4.
Завдання 5. Виконати тести.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3987383
08 лютого
Дистанційна робота
Тема. Суспільні норми
Завдання 1. Перегляньте навчальну презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-suspilni-normi-324849.html
Завдання 2. Запишіть у зошити права та обов'язки дітей.
Завдання 3. На основі переглянутого матеріалу виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4829873
01 лютого
Дистанційна робота
Тема. Бути людиною.
Завдання 1. Прочитати параграф 18 за електронним підручником.
Завдання 2. Розгляньте мал. 57 та складіть свій список добрих справ на щодень.
Завдання 3. Виконати завдання на с. 143.
Завдання 4. (додатково). Попрацюйте з QR-кодами - с.141
25 січня
Дистанційна робота
Тема. Самостійна робота.
Завдання 1. Виконати тести з теми "Культура почуттів"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9893070
Завдання 2. Повторити параграф 17 за електронним підручником.
18 січня
Дистанційна робота
Тема. Емоції та почуття.
Завдання 1. Прочитайте теоретичний матеріал на блозі та параграф 17 електронного підручника.
1. Емоції – це миттєві реакції організму на подію, людину, тварину.
В емоціях виявляється ставлення людей до навколишнього світу, до усього, що відбувається в житті.
Позитивні емоції (радість, захоплення, задоволення) покращують настрій, а негативні (страх, відчай, гнів, тривога) – псують його. Не завжди людина може чітко усвідомити емоцію, що не скажеш про почуття.
2. Почуття формуються довше і зазвичай не зникають миттєво. Почуття – це стійке переживання, пов’язане зі ставленням до іншої людини, предмета чи явища. Наприклад: любов, дружба, заздрість, ворожість. Почуття виражаються через емоції. Проте інколи буває так, що вони не співпадають, або ж навпаки суперечать одне одному.
1. Якщо вас насварила (емоція) мама за якийсь ваш нехороший вчинок, то це не означає, що вона вас не любить або ставляться вороже.
2. Ви любите свою собаку. ( це почуття). Він погриз ваше взуття, ви розсердилися ( це емоція), вона швидко мине, але любов до вашого улюбленця залишиться.
3. Вам не зателефонував друг, ви образилися (це емоція), але дружба ( це почуття) не зникла.
· Чи потрібно висловлювати свої почуття?
Коли людина тривалий час переживає неприємні почуття (образу, роздратування, злість), це шкодить її здоров’ю, з часом ці почуття можуть стати нестерпними, ще болючішими. Отже, треба постаратись якнайшвидше виправити ситуацію, сказавши про це тому, хто викликає ці почуття. Але так, щоб не образити його. Не варто використовувати «Ти- повідомлення» («Ти сам такий, ти дурень, ти нічого не розумієш»). Це ображає, викликає бажання захищатися і нападати. Найкраще висловлювати свої почуття за допомогою «Я- повідомлення». Це речення, яке містить слова «я», «мені», «мене» і повідомляє про твою проблему та твої почуття. «Мені не подобається, коли без дозволу беруть мої речі». Це не ображає, адже ти не звинувачуєш співрозмовника, а просиш його зробити тобі послугу.
Завдання 2. Перегляньте презентацію за покликанням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kultura-pochuttiv-281267.html
Завдання 3. Проаналізуйте ситуації.
Ситуація 1. Сашко взяв у Андрійка книжку і не повертає, хоча той не раз йому нагадував. Що робити Андрієві?
Ситуація 2. До Лесі перед контрольною сідає Оксана, щоб списати. Минулого разу Леся через це не виконала останній приклад. Як їй сказати про це?
Ситуація 3. Сергійка весь клас дражнить Вовком, бо раніше звали просто Сірим. Йому це не подобається. Як сказати про це?(
Завдання 4. Намалювати малюнок «Милосердя я уявляю таким…»
Комментариев нет:
Отправить комментарий